تعمیر مشعل شوفاژ، رادیاتور، پکیج، اسپیلت، داکت اسپیلت، مینی چیلر،فن کوئل

نصب و سرویس موتورخانه، نصب و سرویس مشعل شوفاژ، نصب و سرویس رادیاتور شوفاژ، نصب و سرویس پکیج، نصب و سرویس اسپیلت یا کولر گازی، نصب و سرویس داکت اسپیلت، نصب و سرویس پمپ آب، نصب و سرویس فن کوئل و مینی چیلر

تعمیر مشعل شوفاژ، رادیاتور، پکیج، اسپیلت، داکت اسپیلت، مینی چیلر،فن کوئل

نصب و سرویس موتورخانه، نصب و سرویس مشعل شوفاژ، نصب و سرویس رادیاتور شوفاژ، نصب و سرویس پکیج، نصب و سرویس اسپیلت یا کولر گازی، نصب و سرویس داکت اسپیلت، نصب و سرویس پمپ آب، نصب و سرویس فن کوئل و مینی چیلر

مجموعه بیتا سرویس متشکل از افراد زبده با تجربه بسیار بالا از سال 1379 در زمینه نصب، تعمیر، سرویس و یا اصطلاحا عیب یابی سیستم های سرمایشی و گرمایشی از قبیل، موتورخانه، مشعل شوفاژ،رادیاتور، پکیج، اسپیلت، داکت اسپیلت، پمپ آب، مینی چیلر و فن کوئل در کرج و تهران فعالیت می کند. که در این راستا این افتخار نصیب ما شد که نمایندگی بیشتر شرکتهای بزرگ از جمله ایران رادیاتور با کد نمایندگی 9104011، ال جی ، شرکت زرین(هایسنس) با کد نمایندگی 1210160، شرکت مبنا( پکیج های حرارتی دیواری و زمینی) ناوین کره جنوبی، ولف آلمان با کد نمایندگی 003-21، شرکت اورینت تهویه( وستن ایر) را اخذ نماییم. به سبب همین اعتبار سعی خود را بر آن داشته تا با افزایش کیفیت خدمات خود مشتریان زیادی را جذب نموده و رضایت آن ها را کسب نماییم.

  • ۰
  • ۰

نمایندگی اورین تهویه، نمایندگی وستن ایربیتا سرویس به عنوان نماینده مجاز شرکت اورین تهویه اقدامات مرتبط با فروش و نصب محصولات شرکت اورین تهویه( وستن ایر) اعم از:اسپیلت، داکت اسپیلت و فن کوئل،مینی چیلر و چیلر را بر عهده دارد.

شرکت وستن ایر در سال 1979 میلادی ( 1357 هجری شمسی ) فعالیت خود را در زمینه سیستم های تهویه مطبوع آغاز کرده است.این شرکت با فن آوری جدید و طراحی منحصر به فرد توانست کولر گازی اسپلیت های متنوعی را به بازار عرضه کند. کولرگازی و اسپیلت کم مصرف وستن ایر مجهز به سیستم فیلتر چندگانه جهت تصفیه هوا و دارای فیلتر ویتامین C جهت سیستم دفاعی بدن میباشد . کولر گازی و اسپلیت وستن ایر دارای قدرت پرتاب 360 درجه با عملکرد آرام و بی صدا و مجهز به سیستم تایمر 24 ساعته میباشد. اسپیلت وستن ایر دارای ضریب عملکرد گرمایشی و سرمایشی بالایی میباشد .

موقعیت نصب و مدل های کولر گازی وستن ایر

کولر گازی وستن ایر از نظر موقعیت نصب به صورت ایستاده ، پرتابل ، پنجره ای و دیواری و در مدل های متنوع و با ظرفیت های متفاوت از قبیل سرد و گرم تولید و عرضه میگردد.

کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت های وستن ایر

شرکت وستن ایر از کمپرسور های روتاری ، اسکرال  و دارای کیت اینورتر برای تولید کولرهای گازی ، اسپیلت استفاده می کند.
کمپرسورهای روتاری  اسپلیت وستن ایر بوسیله یک پروانه ، که از یک تیغه ی 360 درجه تشکیل شده، باعث مکش گاز درون سیلندر شده و در هنگامیکه گاز مبرد وارد کمپرسور میشود ، با پره تیغه ها برخورد و به سمت لوله های خروجی هدایت میگردد.در کولر گازی وستن ایر از گاز R410 گاز هیدرو فلوئوروکربن استفاده میشود.

گارانتی و خدمات پس از فروش اسپلیت کولر گازی وستن ایر

تمامی اسپیلت و کولرگازی وستن ایر دارای 5 سال گارانتی کمپرسور ، 24 ماه قطعات ، 5 متر لوله و عایق می باشد و به صورت رایگان در تمامی نقاط کشور نصب می شود .

مینی چیلر وستن ایر 3.7 TR

•    مینی چیلر وستن ایر دارای کمپرسور با برند Copeland جهت مینی چیلر و برند هیتاچی و سانیو جهت چیلر مدولار می‌باشد.
•    نوع گاز مبرد در مینی چیلر وستن ایر R22 می‌باشد.
•    مینی چیلر وستن ایر دارای پمپ و مخزن انبساط است.
•    کندانسور با کارایی فوق العاده بالا
•    کارکرد کم صدا و بدون لرزش
•    استفاده از کمپرسورهای اسکرال و تکنولوژی اتصال موازی در صورت افزایش تعداد کمپرسورها
•    مجهز به مبدل حرارتی صفحه ای برای مینی چیلر و Shell & Tube برای چیلرمدولار
•    دارای ظرفیت‌های متنوع
•    مینی چیلر وستن ایر قابل نصب در تراس یا پشت بام می‌باشد.
•    کم حجم باعملکرد بالا
•    نصب سریع و راه اندازی آسان
•    تولید براساس استانداردهای روز دنیا (Ashrae-15 & Ari550/590)
•    قابل اتصال به سیستم گرمایشی مرکزی یا مستقل (پکیج آپارتمانی)
•    دارای فلو سوئیچ و پمپ
•    مینی چیلر وستن ایر دارای محافظ دو‌گانه افت فشار است.
•    مینی چیلر وستن ایر دارای سیستم هوشمند ضد یخ زدگی می‌باشد.
•    رنج عملکرد دمایی کارکرد از( 12-) الی 47 درجه برای مینی چیلر
•    رنج عملکرد دمایی کارکرد از( 15-) الی 52 درجه برای چیلرمدولار
•    تجهیزات مکانیکی و الکترومکانیکی ساخت برترین برندهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی
•    نصب و راه اندازی توسط شبکه مجاز متخصص سیستم‌های مرکزی استفاده از قالب‌های فلزی گالوانیزه دوجداره
•    مینی چیلر وستن ایر قابلیت استفاده از 4 کمپرسور به صورت همزمان جهت کاهش 25% مصرف برق در زمان روشن شدن دستگاه را دارد.

راهنمای خرید مینی چیلر وستن ایر

•    سیستم‌ مینی چیلرها پاسخگوی بسیاری از مصارف مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی و... می‌باشد.
•    این چیلرها و مینی چیلرها مجهز به کمپرسور از ساخت معتبرترین برندهای دنیا می‌باشد.
•    کندانسور این نوع سیستم‌ها بر اساس نوع خنک کاری به صورت هوایی طراحی شده که فرایند، باعبور هوا توسط Axin Fan از روی سطح لوله‌ای مسی که با فین آلومینیوم پوشیده شده صورت می‌گیرد.
•    نحوه آرایش لوله‌ها و برجسته بودن سطح داخلی آن‌ها، این امکان را به چیلر می‌دهد که تا بالاترین دمای محیط مثل مناطق جنوبی کشور به آسانی کار کند.
•    میانگین راندمان تولید سرمایش در مینی چیلرهای Westen Air در حداکثر دمای محیط معادل 2.95 و ضریب عملکرد پمپ‌های گرمایشی برابر3.25 بر اساس استاندارد اروپا دارای کلاس A و B انرژی می‌باشد.
•    جنس بدنه از ورق گالوانیزه رنگ شده می‌باشد که علاوه بر رنگی جذاب باعث افزایش مقاومت در برابر مواد خورنده نیز می‌شود.

اطلاعاتی درباره شرکت سازنده فن کویل وستن ایر

فن کویل وستن ایر  در ظرفیت های 300 تا 800 CFM در مدل های سقفی ، دیواری و زمینی تولید و عرضه میشود.

فن کویل زمینی وستن ایر

فن کوئل زمینی وستن ایر

فن کویل وستن ایر زمینی در ظرفیت های 400 تا 1000 CFM مجهز به ریموت کنترل بی سیم با بدنه باریک و دکوراتیو و عایق بندی مناسب میباشد. فن کویل وستن ایر زمینی دارای قابلیت نصب به صورت عمودی و افقی با دریچه های متحرک به منظور ورود وخروج جریان هوا با زاویه وسیع تر و عملکرد کم صدا را دارا میباشد. فن کویل زمینی وستن ایر دارای قابلیت چرخش و پرتاب باد به 4 جهت ، فیلتر هوای قابل شستشو و تعویض فیلتر با عمر طولانی و بدنه آلومینیوم میباشد. در فن کویل های زمینی سقفی وستن ایر فن سه دور بر اساس ارتفاع سقف ، درجه توزیع هوا وجود دارد .

فن کویل دیواری وستن ایر

در ظرفیت های 200 تا 800 CFM مجهز به ریموت بی سیم و بدنه عایق بندی شده و عملکرد کم صدا میباشد.فن کوئل وستن ایر دیواری مجهز به فیلتر پر قدرت و قابل شستشو جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل محیط میباشد . فن کوئل های وستن ایر دیواری دارای نمایشگر دیجیتالی جهت بررسی وضعیت دستگاه هستند و دارای ارتفاع کم و مجهز به فن سه دور و دکوراتیو، طراحی وتولید میشود.

فن کویل سقفی توکار وستن ایر

در ظرفیت های 200 تا 1400 CFM که در ظرفیت 200 CFM مجهز به پلنیوم ، فیلتر و عملکرد کم صدا میباشد . فن کوئل سقفی وستن ایر دارای شیر هواگیری دستی و با طراحی بدنه کم ارتفاع با فیلتر پرقدرت قابل شستشو جهت جلوگیری از گرد و غبار به محیط و مجهز به باکس اختلاط هوا میباشد. فن کویل وستن ایر سقفی از بدنه آلومینیومی خالص جهت جلوگیری از ضربه تشکیل شده و دارای راندمان بسیار بالا و مجهز به فن سه دور میباشد . فن کویل سقفی وستن ایر توکار با ظرفیت 200 CFM دارای دریچه قابل تنظیم و وزن استاندارد و پایین و بهره وری انرژی بالا میباشد.

فن کویل کاستی یک طرفه وستن ایر

فن کوئل کاستی یک طرفه وستن ایر

در ظرفیت 200 تا 500 CFM مجهز به پمپ درین با دهانه پمپاژ 700 میلیمتر با ریموت بی سیم میباشد. فن کوئل های وستن ایر کاستی یکطرفه نیاز به دریچه رفت و برگشت ندارد و دارای راندمان انتقال حرارتی بالا ، فیلتر پر قدرت و قابل شستشو با طراحی دکوراتیو با ارتفاع کم و عملکرد کم صدا میباشد. فن کویل کاستی یکطرفه وستن ایر دارای فن سه دور ، راندمان بسیار بالا به میزان 15% بیشتر از فن کوئل های مشابه میباشد. فن کوئل های کاستی وستن ایر از مبدل و آلومینیوم با عملکرد بالا و عدم تغییر رنگ تشکیل شده و این فن کویل ها مجهز به موتور گردان بسیار قوی جهت توزیع مناسب هوا با درجات مختلف و تنظیمات سرمایش و گرمایش به صورت دلخواه میباشد.

فن کویل کاستی 4 طرفه وستن ایر

فن کویل کاستی 4 طرفه وستن ایر

در ظرفیت 300 تا 1400 CFM دارای قابلیت اتصال به هوای تازه و مجهز به نمایشگر جهت عیب یابی دستگاه و ریموت کنترل بی سیم میباشد. فن کویل وستن ایر کاستی 4 طرفه دارای پمپ درین با دهانه پمپاژ 800 میلیمتر و مجهز به فن گریز از مرکز با سطح صدای پایین ، فن سه دور و دریچه توزیع قابل تنظیم هوا میباشد.

راهنمای خرید فن کویل سقفی توکار وستن ایر

وستن ایر Westen Air مفهومی است بر گرفته از تهویه ایده آل طبیعی که به صورت مداوم از غرب در وزش بوده و موجب زندگی پویا، توام با شادابی و طراوت طبیعی بدون آلاینده‌های زیست محیطی می‌گردد.گستردگی محصولات Westen Air در انواع اسپلیت‌ها، داکت اسپلیت‌ها، سیستم‌های مرکزی اینورتر، انواع مینی چیلر‌ها و چیلر‌ها، انواع فن کویل‌ها، سیستم‌های گرمایشی و تاسیساتی می‌باشد. 

مشخصات محصولات وستن ایر

قابلیت کارکرد در دماهای مختلف

فن کویل‌های وستن ایر در مدل سرد و گرم قابلیت کارکرد از دمای 5- تا 43+ درجه سانتی‌گراد را دارا می‌باشند.

فوق آرام

کمپانی وستن ایر با بهترین تکنولوژی روز دنیا موفق گردیده دستگاه‌هایی آرام و بی صدا در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

حالت اتوماتیک

این حالت به عنوان روشی آسان جهت آرامش و آسایش شما پیشنهاد می‌گردد در این حالت دمپر‌های توزیع هوا و فن به صورت اتوماتیک جهت و میزان جریان هوا را در بهترین و بهینه ترین حالت قرار می‌دهد.

ضد خوردگی

تمام محیط بیرونی و بدنه یونیت‌های خارجی وستن ایر با پوشش ویژه ضد خوردگی پوشانده شده، تا در برابر شرایط محیطی و ذرات معلق در هوا دچار خوردگی و پوسیدگی نگردد.

سرمایش و گرمایش اقتصادی

با فعال شدن این حالت جهت جریان هوا براساس دمای خروجی سیستم، به صورت کاملا اتوماتیک تنظیم می‌گردد. در این حالت افزایش به 2 درجه سانتی‌گراد به صورت نسبی، نسبت به دمای تنظیم شده، با در نظر گرفتن عدم کاهش آرامش و آسایش مصرف کننده، موجب کاهش مصرف و بهینه سازی مصرف انرژی تا حدود 20 درصد می‌گردد.

سرمایش و گرمایش قوی

با فعال شدن این حالت، سرعت فن به میزان 10% بیشتر از معمول افزایش می‌یابد، پس از چند دقیقه، که دستگاه با حداکثر قدرت سرمایش مورد نیاز را تامین می‌نماید و بعد از این حالت به کارکرد معمول خود برمی‌گردد.در این حالت مصرف کننده در کمترین زمان با حالت دلخواه مواجه می‌گردد.

فیلتراسیون

•    فیلتر کاتیشن گیاهی:

دارای خاصیت آنتی اکسیدان و ضد ویروس

•    فیلتر ویتامین C:

از بین برنده استرس، مشکلات تنفسی و زیبایی پوست

•    فیلتر کاتالیست:

شتاب دهنده در جهت تجزیه مواد زاید محیطی با فرمول‌های خاص

•    فیلتر یون منفی:

آغشته به یون موثر بر باکتری ویروس‌های خاص و عامل شادابی

•    فیلتر نقره ای:

گیرنده گرد و غبار محیط و آلاینده‌های محیطی

•    فیلتر بایولوژیک:

از بین برنده بوهای زائد محیطی و اثر مثبت بر شادابی

•    فیلتر پلاسمای سرد:

باعث زدودن باکتری‌های فعال و افزایش اکسیداسیون محیط

•    فیلتر آنتی باکتریال:

از بین برنده باکتری‌های غیر مفید و موثر بر جریان هوای ایمن

•    فیلتر انتهایی تسویه:

تسویه کننده انتهایی و تنظیم خواص فیلتر‌های دیگر

جریان هوای وسیع و طولانی

سیستم‌های وستن ایر با بالاترین توزیع هوا به صورت اتوماتیک که ترکیبی از حالت‌ها به صورت بالا و پایین و طرفین می‌باشد. همچنین پرتاب جریان هوای طولانی تا 15 متر موجب گردیده که دستگا‌ه‌های متفاوت با آسایش ایده آل در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.تمامی دمپر‌های داخلی و روبرویی می‌توانند در حالت‌های مختلف به صورت غیر دستی و از طریق ریموت کنترل تنظیم گردند.

کنترل دقیق و هوشمند

در سیستم‌های تهویه مطبوع وستن ایر شما با داشتن تکنولوژی Wifi Lot می‌توانید دمای محیط خود را همراه با حالت‌های انتخابی آسایش ایده آل انتخاب نمایید. شما حتما برنامه و اپلیکیشن مورد نظر را روی تلفن هوشمند خود داشته باشید.همچنین در تمامی سیستم‌ها، مجهز به سیستم عیب یاب اتوماتیک می‌باشند که ایراد‌های احتمالی به صورت کد مخصوص بر صفحه نمایشگر نمایان می‌گردند.

خدمات بیتا سرویس در زمینه محصولات شرکت وستن ایر

بیتا سرویس به عنوان نماینده مجاز شرکت اورین تهویه اقدامات مرتبط با فروش و نصب محصولات شرکت اورین تهویه( وستن ایر)  اعم از:اسپیلت، داکت اسپیلت و فن کوئل،مینی چیلر و چیلر را بر عهده دارد. به سبب اعتماد این شرکت و در راستای رضایت مشتریان گرامی ما سعی بر آن داشته ایم که با، بالابردن کیفیت خدمات خود در این زمینه خود را به اثبات برساند. در صورت تمایل جهت بهره وری از خدمات بیتا سرویس با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

"بیتا سرویس" ارائه دهنده خدمات فنی در کرج و تهران

02636510100

02133060066

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی