تعمیر مشعل شوفاژ، رادیاتور، پکیج، اسپیلت، داکت اسپیلت، مینی چیلر،فن کوئل

نصب و سرویس موتورخانه، نصب و سرویس مشعل شوفاژ، نصب و سرویس رادیاتور شوفاژ، نصب و سرویس پکیج، نصب و سرویس اسپیلت یا کولر گازی، نصب و سرویس داکت اسپیلت، نصب و سرویس پمپ آب، نصب و سرویس فن کوئل و مینی چیلر

تعمیر مشعل شوفاژ، رادیاتور، پکیج، اسپیلت، داکت اسپیلت، مینی چیلر،فن کوئل

نصب و سرویس موتورخانه، نصب و سرویس مشعل شوفاژ، نصب و سرویس رادیاتور شوفاژ، نصب و سرویس پکیج، نصب و سرویس اسپیلت یا کولر گازی، نصب و سرویس داکت اسپیلت، نصب و سرویس پمپ آب، نصب و سرویس فن کوئل و مینی چیلر

مجموعه بیتا سرویس متشکل از افراد زبده با تجربه بسیار بالا از سال 1379 در زمینه نصب، تعمیر، سرویس و یا اصطلاحا عیب یابی سیستم های سرمایشی و گرمایشی از قبیل، موتورخانه، مشعل شوفاژ،رادیاتور، پکیج، اسپیلت، داکت اسپیلت، پمپ آب، مینی چیلر و فن کوئل در کرج و تهران فعالیت می کند. که در این راستا این افتخار نصیب ما شد که نمایندگی بیشتر شرکتهای بزرگ از جمله ایران رادیاتور با کد نمایندگی 9104011، ال جی ، شرکت زرین(هایسنس) با کد نمایندگی 1210160، شرکت مبنا( پکیج های حرارتی دیواری و زمینی) ناوین کره جنوبی، ولف آلمان با کد نمایندگی 003-21، شرکت اورینت تهویه( وستن ایر) را اخذ نماییم. به سبب همین اعتبار سعی خود را بر آن داشته تا با افزایش کیفیت خدمات خود مشتریان زیادی را جذب نموده و رضایت آن ها را کسب نماییم.

  • ۰
  • ۰

قیمت تعمیر پکیج

اگر در شهرکرج و تهران هستید و به خدمات مرتبط با نصب و تعمیر آبگرمکن احتیاج دارید، با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات پکیج در کرج و تهران

استفاده از پکیج و آبگرمکن های دیواری به عنوان منبع تامین کننده انرژی گرمایی، نسبت به گذشته افزایش داشته است و امروزه مشاهده می کنید که در بسیاری از آپارتمان های مسکونی و اداری از این دستگاه استفاده می شود. با توجه به نزدیک تر شدن به فصل سرما میزان مراجعات جهت نصب، سرویس و تعمیر پکیج و انواع آبگرمکن افزایش می یابد و لازم است که هر خانواده برای کسب اطمینان از سیستم گرمایشی منزل خود اقدامات لازم را به عمل آورد.
البته بررسی و سرویس منظم وسایل برقی پر کاربرد در بازه های زمانی مختلف توصیه می شود، به علت اینکه اگر دستگاه به هر دلیلی دچار مشکلات فنی شده باشد، می توان قبل از به وجود آمدن خرابی ها و خطرات احتمالی مشکل را رفع نمود و به تعمیر آن پرداخت و به این وسیله هزینه ها را نیز کاهش داد. البته به این نکته توجه کنید که هر وسیله و دستگاهی عمر مفیدی دارد و شما با رعایت اصول تعیین شده در استفاده از آن می توانید عمر آن را افزایش داده و به مدت طولانی تری از پکیج یا آبگرمکن دیواری استفاده کنید، اما این موضوع نسبی است و نمی توان تضمین کرد که در صورت کاربری صحیح هرگز نیاز به تعمیرات پکیج پیدا نخواهید کرد.
مجموعه بیتاسرویس یکی از نمایندگی های مجاز در در کرج و تهران است که با هدف ارائه ی خدمات با کیفیت به همشهریان عزیز آماده ی سرویس دهی به متقاضیان در زمینه ی تعمیرات پکیج و آبگرمکن های دیواری می باشد. ما با برخورداری از سال ها تجربه، دانش فنی و مهارت کافی در خصوص تعمیر پکیج های ایرانی و خارجی از برند های مختلفی هم چون ایران رادیاتور، ناوین کره جنوبی، ولف آلمان و ... فعال هستیم و شما می توانید با برقراری تماس از طریق شماره های موجود در این سایت از سرویس های ما بهره مند شوید.
پکیج یا آبگرمکن دیواری به عنوان یکی از وسایل ضروری در هر ساختمان مسکونی یا اداری است. این دستگاه نیز مثل یخچال فریزر در طول روز بارها و بارها مورد استفاده قرار می گیرد؛ بنابراین توجه به اینکه چگونه کار می کند و اینکه دچار مشکلی نشده باشد، بسیار بسیار اهمیت دارد. معمولا دستگاه های گرمایش و سرمایشی در زندگی امروزی ما نقش خیلی مهم دارند به ویژه در فصول سرد میزان کارکرد پکیج خیلی بیشتر می شود و تامین کننده ی آب گرم مصرفی و همچنین گرمای لازم برای گرم کردن محیط خواهد بود. اگر در شهرکرج و تهران هستید و به خدمات مرتبط با نصب و تعمیر آبگرمکن احتیاج دارید، راه ارتباطی با مجموعه ی بیتاسرویس برقراری تماس تلفنی از طریق شماره های موجود در این سایت می باشد.
بعد از تماس شما، یکی از تعمیر کاران و تکنیسین های مجرب ما به آدرسی که اعلام کرده اید اعزام می شود. بهترین ویژگی سرویس های مجموعه ی ما این است که تمامی خدمات مرتبط با تعمیر پکیج در محل صورت می گیرد و نیازی به جا به جایی دستگاه نیست. امروزه این روش بسیار متداول شده است و سهولت بیشتری را در رفع مشکلات به وجود آمده فراهم می نماید. شما در منزل یا محل کار خود هستید و تنها از طریق یک تماس می توانید مشکلات به وجود امده را بر طرف نمایید. خیلی از شما عزیزان شاید تا حدی به نحوه ی کارکرد پکیج آشنایی داشته باشید اما تاکید می کنیم که در هنگام به وجود امدن مشکلات از دستکاری دستگاه بپرهیزید و اصطلاحا کار را به کاردان بسپارید.
حتی اگر اطلاعات تئوری در مورد چگونگی نحوه ی تعمیر و ساختار و قطعات داخلی این آبگرمکن دیواری داشته باشید، اما بدون تجربه ی عملی و مهارت در این خصوص نخواهید توانست مشکل را به صورت کامل حل کنید؛ پس نگران نباشید و فقط با ما تماس بگیرید.
سرویس و تعمیر انواع پکیج یکی از اصلی ترین تخصص های بیتا سرویی در کرج و تهران می باشد.

نصب پکیج در کرج و تهران

با توجه به اینکه برای نصب دستگاه نیاز به رعایت استانداردهای لازم می باشد، به طور معمول افراد از خدمات نصب پکیج نمایندگی های مجاز بهره مند می شوند. البته برخی از تعمیرگاه های معتبر نیز این خدمات را ارائه می دهند و بیتاسرویس در کرج و تهران یکی از آنهاست. در راه اندازی این وسیله به جهت حفظ ایمنی، باید تمامی اصول و استاندارد ها اعمال شود و این کار تنها از عهده ی کسانی بر می اید که در این خصوص دارای تجربه کافی هستند. به شما توصیه می کنیم در صورتی که به تازگی این دستگاه را خریداری کرده اید، برای نصب پکیج حتما از خدمات نمایندگی مجاز برند دستگاه در شهر محل سکونت خود استفاده کنید و در غیر این صورت این کار را به تعمیرگاه های معتبر بسپارید.

عوامل موثر بر قیمت سرویس و تعمیر پکیج

هزینه تعمیر پکیج

یکی از شایع ترین مشکلات تاسیساتی خانه ها و آپارتمان ها، از کارافتادن آبگرمکن ها و پکیج ها است. گاهی صرفا خاموش شدن شعله دلیل توقف کار است که اغلب می شود به راحتی و با دنبال کردن دستورالعمل کارخانه تولیدکننده، که بصورت برچسب بر روی بدنه آبگرمکن یا پکیج نصب شده است، دوباره آن را روشن کرد (توجه: در صورت خاموش بودن شعله و استشمام بوی گاز، فورا شیر اصلی گاز را ببیند و از یک متخصص کمک بگیرید). اگر خاموش شدن شمعک پیلوت زیاد اتفاق می افتد، حتما از یک نیروی متخصص بخواهید ترموکوبل آبگرمکن و پکیج را چک کند (ترموکوبل وسیله ای که به منظور ایمنی بیشتر در وسایل گازسوز مورد استفاده قرارمی گیرد. وظیفه این قطعه ضروری، قطع کامل گاز بلافاصله پس از خاموش شدن شمعک پیلوت است). بسیار دیده شده که ترموکوبل به مرور زمان و به دلیل گرفتگی و کثیف شدن کارکرد خود را از دست می دهد و در مواقع اضطرار گاز را قطع نمی کند. بنابراین حتما نسبت به استشمام بوی گاز حساس و آگاه باشید. 
بعضی از موارد پیش آمده مثل نشتی مخزن آبگرمکن و پکیج قابل تعمیر نیست و یا اصلا هزینه تعمیر به صرفه نیست. در این صورت تعویض مخزن تنها راه چاره است.

انواع سفارش سرویس و تعمیر پکیج

اغلب سفارش سرویس و تعمیر پکیج های دیواری شامل موارد زیر است:
•    هواگیری پکیج
•    شستشوی پکیج
•    اسید شویی پکیج
•    گرم نشدن آب پکیج
•    عیب یابی کد خطای پکیج

برق یا گاز پکیج

برخی مدل های آبگرمکن ها و یا پکیج های مخزن دار از گاز برای گرم کردن آب داخل مخزن استفاده می کنند و مدل های دیگری هم با استفاده از المنت های الکتریکی. عملکرد مدل های گازسوز به اندازه مدل های مشابه الکتریکی بهینه نیست اما قیمت پایین تر گاز نسبت به برق باعث استقبال بیشتر بسیاری از افراد به مدل گازسوز می باشد. صرف نظر از این موضوع هزینه تعمیرات ترموستات یا المنت های گرم کننده تفاوت چندانی با هم ندارند و بیشتر هزینه اولیه خرید و نصب هر کدام از این مدل هاست که متفاوت است.

تعمیر یا تعویض پکیج در کرج و تهران

تصمیم گیری برای تعمیر یا تعویض موارد تاسیساتی حتما باید پس از مشاوره گرفتن از نیروی های متخصص اتفاق بیافتد. در کل می توان گفت که بیشترین خدمات تعمیراتی پکیج که منجر به تعویض قطعه شده اند مربوط به نشتی یا سوراخ شدن مخازن پوسیده می باشد. 
این خدمت توسط متخصصین تاسیسات ساختمان و تعمیرات لوازم خانگی ارائه می شود.

تعمیرات پکیج در کرج و تهران

راحت ترین روش عیب یابی به منظور تعمیرات پکیج که در مورد تمامی پکیج های معمول صدق میکند، ترتیب کار قطعات است.
پکیج دستگاهی است بسیار منطقی که مرحله به مرحله کار انجام میدهد و قطعات در پکیج به ترتیب و یکی پس از دیگری شروع به کار میکنند.
این موضوع کار را کمی اسانتر میکند. مخصوصا برای شخصی که ترتیب عملکرد قطعات در پکیج را بخوبی شناخته باشد. و قدرت انالیز کردن نیز داشته باشد.
بعنوان مثال اگر پکیجی تا مرحله کار کردن فن پیش رفت اما جرقه ای مشاهده نشد،  طبق جدول میدانیم که بعد از فن پرشر سوییچ هوا در مدار است.
یعنی بعد از مرحله فن باید پرشر سوییچ (در پکیج های فن دار) بسته شده باشد. و بعد از بسته شدن این قطعه جرقه مشاهده میشود.
پس در اینجا پرشر هوا و جرقه زن مورد بررسی قرار میگیرند. بهمین سادگی.

 (بخوانید تا کمترهزینه کنید)

نمایندگی تعمیر پکیج در کرج و تهران

02133060066                   
09121074065  

         
با گارانتی خدمات و قطعات اورجینال کیفیت را با ما متفاوت احساس کنید .
بیتاسرویس با استفاده از تکنسین های باتجربه بالا در زمینه تعمیر پکیج بصورت تخصصی کیفیت را به شما هدیه می دهد.
ما با کمک شما و درصد بالای رضایتمندی مشتریان شعبه خود را در کرج افتتاح کردیم.
تعمیر پکیج کلیه برند های :
ایران رادیاتور _ ناوین کره جنوبی، ولف آلمان_ گلدایران _ ال جی و…

نمایندگی تعمیر پکیج کرج

پیشنهاد ما به شما مطالعه مطلب زیر است چرا که ایرادات رایج در پکیج ها امده که ما روش حل این ایرادات را برای شما اورده ایم:

تعمیرکار پکیج کرج

۱.بار پکیج نباید از یک بیشتر باشد انرا مشاهده کنید و اگر تنظیم نبود با ما تماس بگیرید تا تلفنی شما را راهنمایی کنیم.
۲. خرابی پریز برق مورد دیگری است که باعث بوجود اوردن مشکل می شود بسیاری از موارد پریز برق دور از انتظار شما دچار خرابی شده و دارای برق نیست .
۳.مدار شوفاز باید عاری از هوا باشد انرا بررسی کنید جهت هوا گیری با ما تماس بگیرید تا تلفنی شما را راهنمایی کنیم.

۴. وجود گاز و عدم قطع بودن آن را بررسی کنید.

تعمیر پکیج کرج 

تعمیر پکیج در کرج و تهران

سرویس سالیانه دستگاه باعث کاهش مصرف و عملکرد بهتر و بازده بالای دستگاه می شود و همچنین قطعات دستگاه دچار استهلاک کمتری شده ودر نتیجه عمر پکیج شما بالا میرود .
چرا بیتاسرویس ؟
کیفیت خدمات 
استفاده از قطعات کاملا اصلی و اورجینال برای دستگاه شما که کیفیت خدمات و تعمیرات را بالاتر میبرد .
قیمت مناسب 
تعمیرکاران ما با تجربه و تخصص خود تا جای امکان قطعات دستگاه شما را سرویس میکنند تا هزینه های شما بالاتر نرود.

نمایندگی تعمیر پکیج کرج

02133060066
09121074065

نمایندگی تعمیر پکیج در کرج و تهران

تعمیر، نصب و سرویس پکیج فقط در تهران ، کرج

تعمیر پکیج دسته خدمات مربوط به تعمیرات پکیج دیواری و عیب یابی پکیج دیواری در انواع پکیج دیواری است. تعمیر پکیج دیواری و عیب یابی آن از دغدغه های اکثر افراد است، زیرا همیشه امکان دسترسی سریع به تعمیرکار پکیج وجود ندارد. تعمیرکاران ما در گروه “خدمت از ما” دارای سابقه و تجربه کافی در تعمیر انواع پکیج دیواری هستند و در سریع ترین زمان برای انجام کلیه خدمات مربوط به نصب پکیج ، تعمیر پکیج و هواگیری پکیج دیواری به محل شما می رسند. تعمیر آبگرمکن دیواری شامل عیب یابی پکیج دیواری گلدیران ، تعمیر پکیج ایران رادیاتور ، تعمیرات پکیج گلدیران ، تعمیرات پکیج LG ، تعمیرات پکیج ناوین کره جنوب ولف آلمان،سرویس پکیج و … می شود. تعمیرات پکیج دیواری حتما باید به دست افراد متخصص تعمیر پکیج و نصب پکیج سپرده شود.

بیتا سرویس ارائه دهنده کلیه خدمات تعمیر پکیج دیواری و آبگرمکن دیواری در تهران و کرج تعمیرات پکیج

________________________________________

اهمیت تعمیر پکیج

پکیج دیواری ، یکی از کم مصرف ترین و به صرفه ترین سیستم گرمایشی دنیاست که در ایران هم از آن به خوبی استقبال می شود و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اما پس از گذشت چند سال ممکن است که فرسوده شوند و نیاز به تعمیر پکیج داشته باشند. هنگامی که مشکلی برای پکیج و آبگرمکن دیواری به وجود می آید باید سریعا برای تعمیر پکیج دیواری خود اقدام کنید و برنامه ای برای سرویس پکیج دیواری در نظر بگیرید. زیرا اگر یک پکیج دچار خرابی و یا از کار افتادگی شود ، زندگی ساکنان را مختل می کند . در نظر داشته باشید که برای تعمیرات پکیج دیواری و عیب یابی پکیج دیواری مواردی از قبیل : شناخت دستگاه پکیج و آشنایی با نوع آن ، آشنایی با عیوب متداول پکیج ، حرفه ای بودن تعمیرکار پکیج و تجربه او لازم است.
 
________________________________________

قیمت تعمیر پکیج

متناسب با تعمیرات مورد نیاز دستگاه شما و این که چه قطعاتی نیاز به تعویض دارند ، دستمزد ، قیمت تعمیر پکیج می تواند متفاوت باشد. حتما فاکتور هزینه ها و لیست قیمت مربوط به خدمت مورد نظر در پایان کار در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت تا با خیال راحت مبلغ را بپردازید.
 
________________________________________

رایج ترین مواردی که نیاز به تعمیر پکیج دارند

•    پکیج و لوله های آن دود می زند.
•    پکیج روشن نمی شود.
•    خاموش و روشن شدن دستگاه
•    از لوله های پکیج آب می ریزد.
•    فشار آب گرم کم شده است.
•    از آبگرمکن صدای مداوم می آید.
•    شوفاژ و رادیاتور گرم نمی شود.
•    از رادیاتورها آب می ریزد.
غیر از موارد بالا حتما مشکلات دیگری وجود دارد و در صورتی که برای شما پیش آمد می توانید با ما تماس بگیرید تا متخصص ترین ها را در زمینه تعمیر پکیج ، با توجه به نوع دستگاه شما برایتان بفرستیم.
  ________________________________________

سوالات متداول در زمینه تعمیر پکیج

•    چرا مشعل پکیج روشن نمیشود؟
به دلالیلی مانند: نوسان فشار آب و یا نوسان جریان برق ، نقص در ورودی گاز و یا کمبود فشار گاز میباشد.
•    چرا دمای آب مصرفی کاهش یافته است؟
این مشکل میتواند دلایل زیادی داشته باشد مانند رسوب گرفتن مبدل ، افت فشار گاز ، امکان ایراد سنسور آب گرم میتواند باعث کاهش دمای آب مصرفی شود.
•    چرا مشعل به شکل انفجاری روشن میشود؟
می توان به عواملی مانند: فشار گاز ، فاصله نا مناسب الکترود و یا خرابی الکترود جرقه زن اشاره نمود که باعث این فرایند میشود و در صورت بروز این مشکل حتما به تعمیر پکیج خود اقدام نمایید.
•    دلایل پایین بودن فشار آب چیست؟
بروز این مشکل به عوامل متعددی بستگی دارد که می توان به کم بودن فشار آب شهری ، نشتی از رادیاتور و یا لوله کشی اشتباه پکیج اشاره کرد راه حل این مشکل استفاده از پمپ آب خانگی برای افزایش آب است .
•    بهترین مدل پکیج و شوفاژ دیواری چیست؟
هر مدل برای شرایط خاصی طراحی شده است مدل مناسب بسته به  عواملی مانند نیاز مشتری، شرایط ساختمان، مصالح به کار رفته و وضعیت آب وهوایی هر منطقه انتخاب و نصب میشود .

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج و عیب یابی پکیج ایران رادیاتور و  از جمله خدمات پر در خواست مشتریان ما است که عده ای از تعمیرکاران را که به تعمیر پکیج ایران رادیاتور کاملا مسلط هستند را در این مجموعه قرار داده ایم تا خدمات با کیفیتی را به شهروندان تهرانی و کرجی  ارائه دهند. ________________________________________

ویژگی های تعمیرات پکیج دیواری توسط بیتاسرویس

•    متخصص بودن تعمیرکار و دارای تجربه بالا در زمینه تعمیر انواع پکیج
•    سریع رسیدن تعمیرکار به محل شما و شروع کار عیب یابی پکیج دیواری
•    دارای مناطق فعال در تهران برای تعمیرات پکیج دیواری
•    استفاد از قطعات مناسب و اصلی برای تعمیر پکیج
•    قیمت مناسب و منصفانه برای خدمات مربوط به تعمیر و سرویس پکیج
•    ارائه فاکتور معتبر و تحویل به مشتری در پایان کار تعمیر پکیج
•    رعایت نظافت و تمیز کاری بعد از انجام کار
________________________________________

عیب یابی پکیج دیواری

جهت تعمیر پکیج و عیب یابی پکیج دیواری ، تعمیرکار پکیج می‌بایست با اطلاعات کافی راجع به قطعات و نحوه عملکرد آن‌ها ، ایراد دستگاه را پیدا کند. بهترین روشی که تعمیرکاران ما برایتعمیرات پکیج دیواری در پیش می گیرند، آنالیز کردن مشکل و قطعات مرتبط با آن مشکل است. مثلا اگر شعله دستگاه پس از روشن کردن ، تشکیل نشد ، عیب ناشی از تهویه نا مناسب پکیج می تواند باشد. ایرادات مکانیکی و برقی پکیج دیواری ، باید به صورت جداگانه بررسی شوند اما گاهی هر دوی آن ها با هم باعث ایجاد مشکل می شوند. این وظیفه تعمیرکار است که تعمیر پکیج را در هر دو بخش مکانیکی و برق آن انجام دهد.

________________________________________

خدمات ارائه شده ی تعمیر پکیج دیواری

معمولا کد خطای مربوط به تعمیر پکیج دیواری ها در دفترچه راهنمای آن وجود دارد اما بیش از 75 برند و بیش از 200 مدل دستگاه پکیج در ایران وجود دارد ، که حفظ این حجم از کدینگ خطای دستگاه ها بسیار سخت است و گاهی هم دفترچه آن در دسترس نیست. به همین دلیل گروه تعمیرات پکیج دیواری را با خدمات زیر گردآوری کرده ایم :
  تعمیرات پکیج گلدیران
  تعمیر پکیج ایران رادیاتور
  تعمیرات پکیج ال جی
  تعمیرات پکیج ولف آلمان و کره جنوبی
  تعمیرات پکیج دیواری در تهران
   تعمیرات پکیج دیواری در کرج و ...

________________________________________

سرویس پکیج دیواری

سرویس پکیج دیواری به صورت دوره ای و سالانه و رسوب زدایی پکیج دیواری دو موردی است که تاکید می کنیم حتما در شروع سرما برای آن اقدام کنید. معمولا در اکثر آب های مناطق کشور ما درصدی سختی آب و املاح وجود دارد. که این املاح هنگام گردش در لوله ها و مخازن پکیج دیواری رسوب کرده و به مرور زمان باعث فرسودگی و حتی سوراخ شدن مخازن می شود که اگر به موقع جلوی این تجمع رسوب ها گرفته نشود می تواند باعث خسارات جبران ناپذیر یا انجام تعمیر پکیج دیواری شود که شاید انجام تعمیرات هزینه ای بیشتر از سرویس پکیج دیواری برای شما داشته باشد. مهارت خاصی برای این کار وجود دارد که حتما از یک سرویسکار پکیج دیواری یا تعمیرکار پکیج دیواری باید کمک بگیرید.
________________________________________

موارد تعویض و تعمیرات پکیج دیواری

معمولا عیب های مشترک و یکسانی برای پکیج دیواری ها بروز می کند که افراد را برای تعمیرات پکیج دیواری به فکر می برد. مثلا گرم نشدن رادیاتور و گرم نشدن آب ، سوراخ شدن مخزن و پمپ ، مشکلات لوله کشی پکیج ، عدم تنظیم فشار پکیج ، خاموش شدن پکیج ، تعویض وسایل مختلف و … در صورت بروز هر گونه مشکل با ما تماس بگیرید پس از آن که اطلاعات مربوط به مشکل و پکیج خود را دادید ، تعمیرکار مرتبط برای تعمیر پکیج شما ارسال خواهد شد.
________________________________________

تعمیر پکیج دیواری

پکیج های مجهز به سیستم عیب یاب پیشرفته و هوشمند در صورت بروز عیب احتمالی، کد مربوطه به صورت چشمک زن بر روی صفحۀ نمایشگر پکیج ظاهر میگردد. بعضی از خطاها سبب خاموش شدن دائم دستگاه میشوند که برای راه اندازی باید  دکمه راه اندازی مجدد (RESET) را حتما به مدت یک ثانیه فشار دهیم، اگر دستگاه روشن نشد لازم است که برای رفع عیب دستگاه و تعمیر پکیج اقدام شود. اما بعضی از خطاها سبب خاموش شدن موقت دستگاه میشوند در این حالت به محض برطرف شدن عیب، دستگاه به صورت خودکار عملکرد خود را از سر میگیرد.
ایرادهای پکیج ها به 4 گروه عمده تقسیم بندی میشوند:
•    ایرادهایی که با یک بار روشن و خاموش کردن دستگاه برطرف می شوند.
•    ایرادهایی که در صورت عدم تعمیر پکیج ، دستگاه قفل می شود و نیاز به عیب یابی پکیج دیواری دارد.
•    ایرادهایی که دستگاه به تعمیر پکیج نیاز دارد ، اما دستگاه قفل نمی شود ولی برخی از عملکردهای آن ضعیف می شود.
•    ایرادهایی که برای برطرف نمودن آنها بایست حتما دستگاه را ریست (RESET) نمود، که این دسته از ایرادها مربوط به وجود خرابی یا اشکال در دستگاه نمی باشد و به این معنی است که یکی از سیستمهای امنیتی (سنسور حد ـ سنسور دود ـ سیستم یونیزاسیون و…) عمل کرده است و چراغ دکمۀ ریست به طور چشمک زن روشن و خاموش میشود که می بایست دکمۀ ریست را چند ثانیه فشار داده و رها کرد تا دستگاه به کار عادی خود ادامه دهد. به طورکلی هر زمان که دکمه ریست روشن و خاموش می شود نیاز است تا یک بار دستگاه ریست شود.
________________________________________

بررسی مشکلات مشتریان برای عیب یابی پکیج دیواری

علت عدم گرمای مناسب رادیاتورها چیست ؟

•    کوتاه بودن ارتفاع شعله
•    کم بودن ظرفیت حرارتی دستگاه نسبت به گرمایشی ساختمان
•     وجود هوا در مدار
•     نیمه باز بودن شیرهای رفت و برگشت دستگاه
•    استفاده از سوپاپ بایپ نامناسب

نمایندگی تعمیر پکیج دیواری

پکیج دیواری یکی از وسایل خانه است که معمولا در فصول سرد به علت استفاده بیشتر از آن مخصوصا برای گرم نگه داشتن منزل، بیشتر نیاز به سرویس و تعمیرات پیدا می کند. سرویس و تعمیر پکیج دیواری نیز همانند تعمیر کولر گازی نیازمند داشتن مهارت، تخصص، تجربه و گذراندن آموزش های لازم در این زمینه می باشد. برای تعمیر پکیج دیواری نیاز است که ساختار شماتیک هر مدل از پکیج را بدانیم، همچنین مطلع بودن از انواع کد خطای پکیج های دیواری امری بسیار حیاتی بشمار می رود.

نمایندگی تعمیر پکیج دیواری با چندین سال تجربه و تخصص و با داشتن کارشناسان حرفه ای و با تجربه در زمینه سرویس و تعمیرات پکیج دیواری توانسته است خدماتی با کیفیت در زمینه سرویس و تعمیر پکیج دیواری به مشتریان خود ارائه نماید و بالاترین میزان رضایتمندی را از مشتریان عزیز خود داشته باشد.
 

اهمیت تعمیر پکیج دیواری

پکیج دیواری به علت اینکه یکی  از کم مصرف ترین سیستم های گرمایشی در دنیا می باشد، استقبال خوبی از آن در ایران شده است و مخصوصا در فصول سرد سال از اهمیت خاصی برخوردار است. این دستگاه همانند دیگر لوازم خانگی بعد از چند سال استفاده نیازمند سرویس و تعمیرات می باشد، این تعمیرات بسیار ضروری است چرا که یک پکیج با داشتن مشکل نمی تواند به درستی کار خود را انجام داده و گرمایش لازم را ایجاد نماید.
 

تعمیر و سرویس پکیج دیواری در نمایندگی مجاز تعمیرات پکیج 

شماره های تماس ما برای ارسال فوری تعمیرکار به محل شما: 
09121074065  و   02133060066

ویژگی های مرکز تعمیر پکیج دیواری 

✔ خدمات سریع و فوری در تمامی نقاط تهران و کرج
✔ دارا بودن شعب مختلف در نقاط مختلف تهران و کرج
✔ وقت شناس بودن تعمیرکاران بیتا سرویس
✔ متخصص و با دانش بودن تعمیرکاران ما در زمینه تعمیر پکیج دیواری
✔ حرفه ای بودن تعمیرکاران ما در عیب یابی مشکلات پکیچ دیواری و آبگرمکن
✔ سابقه و تجربه زیاد در زمینه تعمیر انواع پکیج دیواری
✔ استفاده از قطعات اوریجینال برای تعمیرات پکیج در صورت نیاز
✔ قیمت های منصفانه و منطقی سرویس و تعمیرات پکیج دیواری
✔ برآورد هزینه های تخمینی قبل از انجام سرویس و تعمیرات

خدمات تعمیر و سرویس پکیج دیواری بیتا سرویس

✔ تعویض قطعات در صورت لزوم با قطعات اصلی 
 ✔ تعمیرات موتورخانه و مشعل
✔ رفع مشکل آب ریزش از پکیج
✔ رفع مشکل نداشتن آب گرم پکیج
✔ رفع مشکل روشن نشدن پکیج
✔ رفع مشکل کم فشار بودن آب گرم پکیج
✔ نصب انواع آبگرمکن های دیواری
✔ اسیدشویی پکیج دیواری و آبگرمکن با پمپ و سرویس کامل آن
✔ و تمامی موارد دیگر.
 

مواردی که نیاز به سرویس و تعمیر پکیج دیواری است

✔ روشن نشدن پکیج
✔ خاموش شدن یهویی دستگاه
✔ ریزش آب از لوله های پکیج دیواری
✔ کم شدن فشار آب گرم
✔ بیرون زدن دود از لوله های پکیج
✔ صدای مداوم دادن آبگرم کن
✔ گرم نشدن شوفاژ یا رادیاتور
مطمعنا مشکلات دیگری نیز این وسط وجود دارد که ممکن است برای پکیج دیواری شما بوجود بیاید که باید در سریع ترین زمان ممکن با متخصصین تعمیرات پکیج دیواری بیتا سرویس تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مشکل پکیج دیواری شما اقدام نمایند.

سرویس پکیج دیواری

کلیه خدمات سرویس پکیج دیواری را از سرویس کار پکیج دیواری یستا سرویس بخواهید، ما با داشتن شعب متعدد در سراسر تهران و کرج در سریع ترین زمان ممکن با ارسال کارشناسان خود نسبت به سرویس پکیج دیواری و سرویس آبگرمکن دیواری شما عزیزان اقدام خواهیم کرد.

خدمات سرویس پکیج دیواری و سرویس آبگرمکن دیواری ما شامل موارد زیر می باشد:

✔ بازدید پمپ
✔ سیستم های ایمنی
✔ کنترل فیلتر
✔ سرویس مشعل
✔ هواگیری پکیج
✔ جرم گیری و تعویض قطعات
✔ تنظیمات فشار آب و گاز و کنترل حرارت
✔ تعویض قطعات در صورت لزوم

هزینه تعمیر پکیج دیواری

قیمت تعمیر پکیج دیواری با توجه به برند و مدل دستگاه و میزان خرابی آن متفاوت خواهد بود. با توجه به میزان خرابی دستگاه و اینکه نیاز به تعویض قطعات داشته باشد یا نه و همچنین مواردی مانند دستمزد تعمیرکار پکیج دیواری و … مشخص خواهد شد. در پایان کار نیز تمامی هزینه ها با ارائه فاکتور تقدیم مشتریان عزیزان قرار خواهد گرفت.قیمت تعمیر پکیج در کرج و تهران

نظرات (۳)

  • گارانتی تعمیرات ایرانی
  • شما می توانید برای تعمیر پکیج خود سایت گارانتی مراجعه بکنید.

    تعمیر پکیج ایران رادیاتور

  • تعمیر پکیج
  • سلام همه دوستان عزیز

    چند سالی هست وب سایت تعمیرات گارانتی، خدمات تعمیر پکیج را ارائه می ده. انصافا هم تعمیرکارهاش عالین. بنظرم از خدمات تعمیر پکیج این شرکت استفاده کنید. قطعا پشیمون نمیشید.

    البته خدمات تعمیر پکیج شبانه روزی هم ارائه می دهند. امیداورم شما هم حسابی ازشون بهره بگیرید.

    یا حق

  • روح الله محمدزاده
  • سلام ادب

    معرفی نمایندگی تعمیر پکیج های دیواری در شاهین شهر

    نصب، سرویس و تعمییر انواع پکیج های ایرانی و خارجی در شاهین شهر را به خدمات فنی شاهین بسپارید.

     

    اسید شویی پکیج و آبگرمکن دیواری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی