تعمیر مشعل شوفاژ، رادیاتور، پکیج، اسپیلت، داکت اسپیلت، مینی چیلر،فن کوئل

نصب و سرویس موتورخانه، نصب و سرویس مشعل شوفاژ، نصب و سرویس رادیاتور شوفاژ، نصب و سرویس پکیج، نصب و سرویس اسپیلت یا کولر گازی، نصب و سرویس داکت اسپیلت، نصب و سرویس پمپ آب، نصب و سرویس فن کوئل و مینی چیلر

تعمیر مشعل شوفاژ، رادیاتور، پکیج، اسپیلت، داکت اسپیلت، مینی چیلر،فن کوئل

نصب و سرویس موتورخانه، نصب و سرویس مشعل شوفاژ، نصب و سرویس رادیاتور شوفاژ، نصب و سرویس پکیج، نصب و سرویس اسپیلت یا کولر گازی، نصب و سرویس داکت اسپیلت، نصب و سرویس پمپ آب، نصب و سرویس فن کوئل و مینی چیلر

مجموعه بیتا سرویس متشکل از افراد زبده با تجربه بسیار بالا از سال 1379 در زمینه نصب، تعمیر، سرویس و یا اصطلاحا عیب یابی سیستم های سرمایشی و گرمایشی از قبیل، موتورخانه، مشعل شوفاژ،رادیاتور، پکیج، اسپیلت، داکت اسپیلت، پمپ آب، مینی چیلر و فن کوئل در کرج و تهران فعالیت می کند. که در این راستا این افتخار نصیب ما شد که نمایندگی بیشتر شرکتهای بزرگ از جمله ایران رادیاتور با کد نمایندگی 9104011، ال جی ، شرکت زرین(هایسنس) با کد نمایندگی 1210160، شرکت مبنا( پکیج های حرارتی دیواری و زمینی) ناوین کره جنوبی، ولف آلمان با کد نمایندگی 003-21، شرکت اورینت تهویه( وستن ایر) را اخذ نماییم. به سبب همین اعتبار سعی خود را بر آن داشته تا با افزایش کیفیت خدمات خود مشتریان زیادی را جذب نموده و رضایت آن ها را کسب نماییم.

  • ۰
  • ۰

نمایندگی lG گلدیران ال جیبیتا سرویس در زمینه فروش،نصب و خدمات مربوط به شرکت ال جی و گلدیران LG مرتبط با محصولاتی مانند پکیج، اسپیلت، داکت اسپیلت، مینی چیلر و چیلر به عنوان نمایندگی در حال فعالیت می باشد.

شرکت ال جی (LG)

زندگی امروز فراتر از داشتن آخرین مدل دستگاه‌های الکترونیکی است، زندگی تجربه‌ای‌ است از لمس فناوری‌ها در زمینه‌های گوناگون، از تجربه کار با تلویزیون‌ها و موبایل‌ها ، انواع لوازم خانگی و محصولات کامپیوتری  تا وسایل گرمایشی و سرمایشی.زندگی پیوسته در جریان است. ما در ال جی ایران با لوازم آشپزخانه ، دستگاه‌های تلفن همراه ، سیستم‌های صوتی و تصویری و وسایل گرمایشی و سرمایشی خود به شما کمک می‌کنیم تا با کسانی که برای شما مهم هستند در ارتباط بمانید، خواه با پخت یک غذای مقوی و لذیذ برای خانواده خود، به اشتراک گذاری عکس‌هایی که می‌پسندید با دوستانتان یا تماشای یک انیمیشن زیبا با فرزندانتان و ساخت مکانی تمیز، مدرن و راحت با تهویه مطبوع برای جشن لحظه‌های ناب، ما قدم به قدم زندگی‌ را پیوسته در کنار شما خواهیم بود. 

گروه گلدیران

گلدیران نماینده رسمی لوازم خانگی، صوتی و تصویری، موبایل، نمایشگرهای تجاری و صنعتی، سیستم‏ها و محصولات تهویه خانگی و صنعتی، سیستم‏ها و محصولات تولید برق خورشیدی و محصولات روشنایی LED شرکت ال‌جی در ایران بوده و علاوه بر ارائه محصول نهایی، راهکارهای تجاری را بنا به سلیقه و نیاز مشتریان ارایه می‌نماید.
این شرکت از ابتدای فعالیت از 20 سال پیش تاکنون همواره تلاش نموده در عرضه کالا و خدمات تکمیلی مورد نیاز، خشنودی مستمر مشتری را مدنظر قرار داده و کالاها را با قیمتی مناسب و غیر قابل رقابت در شبکه توزیع گسترده خود در سراسر کشور عرضه نماید.
در طی سالیان متمادی فعالیت در کشور و در راستای دستیابی به هدف ارزشمند کسب خشنودی مستمر مشتریان، شرکت گلدیران از یک شرکت تجاری به گروه شرکتهای تخصصی بازاریابی و فروش، مشتریان، لجستیک، صنایع، دکوراسیون و تبلیغات تبدیل و مجموعه اثرات ناشی از اقدامات تخصصی شرکتهای گروه، منجر به ارتقا سطح انتظارات مشتریان گردیده است به نحوی که در برخی موارد سازمانها و ارگانهای متولی تدوین و پایش استانداردهای عملیاتی، فعالیتهای گلدیران را به عنوان الگوی ارزیابی سایر شرکتها مدنظر قرار داده‏ اند.

خدمات بیتا سرویس نمایندگی ال جی

بیتا سرویس در زمینه فروش،نصب و خدمات مربوط به شرکت ال جی و گلدیران LG مرتبط با محصولاتی مانند پکیج، اسپیلت، داکت اسپیلت، مینی چیلر و چیلر به عنوان نمایندگی، تکنسین، عاملیت و یا سرویسکار مجاز در حال فعالیت می باشد. لذا در صورت نیاز می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

"بیتا سرویس" ارائه دهنده خدمات فنی در کرج و تهران

02636510100

02133060066

درباره اسپلیت و کولر گازی دیواری ال جی LG 

یکی از پرفروش ترین  و متنوع ترین محصولات  ال جی سیستم های  تهویه  مطبوع است که با بیش از 12 میلیون دستگاه  تولید سالانه  و با در اختیار داشتن حدود 20% از کل بازار، برترین سازنده جهانی این محصول در دنیا می باشد.اصول استراتژیک ال جی در زمینه تولید کولرهای گازی با تکیه بر عوامل تعیین کننده ای همچون: تکنولوژی برتر، کیفیت تضمین شده،بهینه سازی درجهت کاهش هزینه ها، جهانی بودن و بازاریابی مؤثر و فروش بیشتر می باشد. هم اینک ال جی  ازجمله بزرگترین صادرکنندگان کولر گازی به تمام نقاط جهان می باشد.کارخانجات ساخت کولرهای گازی ال جی واقع در شهر چانگ وان کره جنوبی با داشتن خطوط تولید متعدد جهت تولید کولرهای گازی خانگی و سیستم های تهویه مطبوع تجاری از جمله پیشرفته ترین و مجهزترین کارخانه های فعال در این زمینه در جهان میباشد.نیروی انسانی ماهر،ابزار و تجهیزات پیشرفته و ازهمه مهمترداشتن روحیه همکاری و  تعلق خاطر کارکنان از جمله زمینه های قوت و ویژگیهای قابل ذکر ال جی است. باتوجه به فروش گسترده محصولات در اقصی نقاط دنیا، پیشرفته ترین خطوط تولید ،مجهزترین آزمایشگاهها و اتاقهای تست لوازم در فرآیند تولید ال جی تعبیه گردیده تا مناسبترین محصول جهت نیازهای مختلف مشتریان تهیه وارائه گردد. دراین زمینه بیشترین و با کیفیت ترین آزمایشگاه ها متعلق به شرکت ال جی می باشد.داشتن مراکز آموزش منطقه ای در نقاط مختلف دنیا، مطابقت محصولات با استاندارد های گوناگون و مورد نیاز در کشور های مختلف، داشتن بهترین منابع تحقیق و توسعه ،تخصص در کارهای عملیاتی ، دارا بودن واحدهای تولید قطعات و مهمتر از همه برخورداری از طیف کامل و وسیع انواع محصولات، شرکت ال جی را نه تنها با دیگر سازندگان جهانی قابل رقابت نموده بلکه طی چندین سال پیاپی در جایگاه اول جهانی در زمینه تولید و فروش کولرهای گازی قرار داده است.
ویژگی ها :
تنوع فراوان مدل ها
مدل های کم مصرف با 60 درصد صرفه جویی در مصرف برق
مدل های حاره ای با قابلیت کارکرد در دمای +60 درجه سانتیگراد
فیلترهای چندگانه تصفیه هوا ضد آلرژی، ضد ویروس، از بین برنده گرد و غبار
ساخت کره
5 سال گارانتی کمپرسور
18 ماه گارانتی کلیه قطعات
10 سال خدمات پس از فروش
نصب رایگان همراه با 5 متر لوله و عایق رایگان
ضمانت گلدیران

دلایل استقبال از کولر گازی ال جی در ایران

•    کولر گازی ال جی (LG) از خوشنام ترین و پرفروش ترین برندهای کولر اسپلیت در ایران می باشد.
•    تنوع و زیبایی محصولات، تجدید طراحی و مدل های به روز در هر سال، گارانتی و شبکه گسترده خدمات پس از فروش توسط شرکت گلدیران، نصب رایگان در تمامی نقاط کشور، تبلیغات گسترده و تنوع کامل این برند از مهم ترین عوامل استقبال گسترده مصرف کنندگان از برند کولرهای گازی اسپلیت ال جی (LG) در ایران و دیگر کشورها می باشد.

 اسپلیت کانالی سقفی (Ceiling Concealed Duct) 

اسپلیت های کانالی سقفی امروزه بطور گسترده ای مورد توجه قرار دارند. این دستگاه ها در سقف کاذب قرار گرفته و پوشیده می باشند و فضایی را در کف اشغال نکرده و به دلیل امکان توزیع مناسب هوا با استفاده از کانال بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. این سیستم جزء اقتصادی ترین سیستم های تهویه مطبوع جهان می باشد که، همواره توسط انبوه سازان مورد استقبال قرار گرفته است.
 • امکان تهویه چندین فضا با یک دستگاه 
• عدم اشغال فضای کف و نصب در سقف کاذب که امکان نصب در فضاهایی با محدودیت مکانی را ممکن می سازند. 
• ابعاد کوچک و وزن کم 
• سطح صدای بسیار کم
 • قابلیت اتصال به کویل آب گرم جهت تامین گرمایش
 • متراژ لوله کشی بالا بین یونیت داخلی و خارجی (۳۰ متر ارتفاع و ۵۰ متر در مجموع)
 • امکان استفاده در مناطق حاره ای (tropical) تا دمای کارکرد C ۵۴
 • کارکرد دستگاه در سه سرعت بالا، متوسط، کم
 • قابلیت تامین هوای تازه (Fresh Air) توسط کانال هوای تازه
 • مجهز به فیلتر قابل شستشو و فیلتر ضد قارچ 
• تست ۱۰۰% تمامی کویل ها با فشار ۲۰۰psig جهت تست نشتی و ۵۰۰psig جهت تست فشار در کارخانه سازنده

درباره مینی چیلر آپارتمانی گلدیران

اساس کار چیلرهای تراکمی به این صورت است که گاز مبرد (R22 R407 R134 و ...) توسط کمپرسورها ( رفت و برگشتی (پیستونی) اسکرو و اسکرال) متراکم میگردد. گاز متراکم شده به کندانسور وارد می شود و توسط آب یا هوای محیط خنک شده و به صورت مایع در می آید که این مایع با عبور از شیر انبساط (اکسپنشن ولو) وارد خنک کننده یا همان اواپراتور میشود. بدلیل فشار کمتر اواپراتور نسبت به کندانسور مایع تبخیر می شود که گرمای مورد نیاز این عمل تبخیر از اواپراتور تامین می شود، در نتیجه اواپراتور خنک می شود و پس از این فرایند گاز ناشی از تبخیر مجددا به کمپرسور بر می گردد. اواپراتور در چیلر های تراکمی وظیفه خنک کردن آب در مدار برودتی ساختمان را بر عهده دارد بدین سان که در اواپراتور لوله های گاز مبرد و لوله های آب مدار برودتی قرار دارند و طی جریان تبخیر مایع برودتی و دریافت گرما توسط گاز، آب سیستم خنک می شود.
کمپرسورها در مینی چیلرهای تراکمی از انواع اسکرال می باشند. مینی چیلر ها در ظرفیت های پایین و برای یک واحد مسکونی استفاده شده و نیروی آن از برق شهری سه فاز تامین می شود. کندانسور هوایی در مینی چیلرها از تعدادی کویل مسی همراه با فین های عموما آلومینیومی تشکیل شده است که توسط یک فن های آکسیال بزرگ، این عملیات خنک کنندگی انجام میگیرد.
دستگاه مینی چیلر در فضای بیرون از منزل (تراس-بالکن یا هر فضایی که قابلیت تامین هوای تازه را داشته باشد) قرار می گیرد و لوله های آب سرد (و گرم) به سمت فضای داخلی هدایت شده و وارد فن کوئل ها می شود. فن کوئل ها در فصل تابستان بدلیل جریان آبسرد، برودت و در فصل زمستان با وجود آبگرم، حرارت را به محیط انتقال می دهند.
ویژگی ها
 قابل نصب در تراس و یا پشت بام
استفاده از مبرد R410
دارای کمپرسور تواین روتاری
کم صدا، کم حجم و دارای عملکردی بالا
 به صورت سرد و گرم
دارای بالاترین راندمان نسبت به مدل های مشابه COP 3.2
کندانسور با کارایی بالا
دارای قابلیت کارکرد در دمای -15 الی 46 درجه سانتیگراد

درباره مینی چیلر ال جی

مینی چیلر ال جی

همانطور که گفته شد مینی چیلرها یکی از سامانه های نسبتا نوین در ایجاد فرآیند سرمایش و گرمایش مستقل در فضاهای مختلف می باشند. اصولا مینی چیلرها، چیلرهای کوچکی هستند که در فرآیند سرمایش از طریق خنک کردن آب در اواپراتور و انتقال آن به فن کویل ها، امکان انتقال انرژی به محیط را فراهم می کنند. کمپرسورهای به کار رفته در مینی چیلرها عموما از نوع اسکرال و در دو نوع سه فاز و تک فاز می باشند. 
بنا به گفته تولید کننده نسل جدید مینی چیلرهای ال جی با تکنولوژی VRF در ظرفیت پایین، مینی مولتی V می باشد. این دستگاه کلیه قابلیت های مدل های با ظرفیت بالاتر را دارد، از جمله اینکه با استفاده از تکنولوژی اینورتر و توانایی تنظیم دبی سیال مبرد متناسب با بار برودتی و حرارتی مورد نیاز، موجب صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی در پروژه های تهویه مطبوع می شود.
امکان استفاده از بخشی از ظرفیت دستگاه و کاهش مصرف انرژی از ویژگی های این سیستم است.
کاربردها :
مینی چیلر یا همان (Multi V mini) مینی مولتی وی 40000 تک فاز شرکت ال جی- LG قابلیت استفاده تا فضای 100 متر مربع را جهت سرمایش و گرمایش ساختمان دارا می باشد.
ویژگی ها از دیدگاه تولید کننده:
استفاده از تکنولوژی اینورتر
توانایی تنظیم دبی سیال مبرد متناسب با بار برودتی و حرارتی مورد نیاز
دارای بالاترین ضریب عملکرد (COP=۴.۳)
استفاده از گاز مبرد R۴۱۰Aو سازگار با محیط زیست
امکان تامین درجه حرارتهای متفاوت بصورت مستقل
مجهز به موتور BLDC فن با راندمان بالا
قابلیت اتصال به ECO-V جهت تامین هوای تازه
سیستم های کنترل BMS (مدیریت هوشمند)
امکان اتصال پنل های مختلف داخلی به دستگاه مینی مولتی وی
۳۰۰متر طول لوله کشی در مجموع و ۵۰ متر در ارتفاع
سطح صدای پائین
نصب راحت و آسان
تعمیر و نگهداری آسان

راهنمای خرید مینی چیلر اینورتر ال جی

مینی چیلرها، چیلرهای کوچکی هستند که برای واحدهای مسکونی تجاری واداری کوچک مورداستفاده قرار می گیرند.اساس کار مینی چیلر ها مانند چیلر ها می باشد که با خنک کردن آب در اواپراتور و ارسال آن برای فن کویل ها سرمایش مورد نیاز ساختمان را فراهم می کند.

ویژگی های مینی چیلر اینورتر ال جی

کمپرسور با برند Copeland جهت مینی چیلر و برند هیتاچی و سانیو جهت چیلر مدولار
محدوده ظرفیت 3/7 تا 8 تن تبرید 
دارای دو کمپرسوراسکرال برند کوپلند آمریکا
مجهز به مبدل حرارتی صفحه ای برای مینی چیلر و shell & tube برای چیلر مدولار
دارای پمپ و مخزن آب
رنج کارکرد 19 الی 47 درجه  سانتی گراد در حالت سرمایش 
استقلال واحدها از یکدیگر
یکپارچکی سیستم تهویه مطبوع ساختمان
عدم نیاز به برج خنک کن به دلیل استفاده از کندانسور هوایی
مناسب برای تمامی مناطق با اقلیم های مختلف آب و هوایی
عدم استفاده از کانال کشی 
نصب سریع و تعمیر و نگهداری آسان
حجم کم و قابلیت نصب در پشت بام و یا بالکن
استقلال فضاهای داخل واحد با استفاده از فن کوئل

داکت اسپلیت سقفی اینورتر ال جی 

داکت اسپلیت اینورتر

داکت اسپلیت یکی از رایج ترین سیستم های تهویه مطبوع در سطح جهان بوده و امروزه بطور گسترده ای مورد توجه سازندگان واحد های مسکونی و اداری می باشد، همچنین این سیستم جزء اقتصادی ترین و به صرفه ترین سیستم های تهویه مطبوع موجود می باشد. داکت اسپلیت همانند اسپلیت دیواری از یک یونیت داخلی در سقف کاذب قرار گرفته و پوشیده می باشند و یک یونیت خارجی کندانسور تشکیل شده است که توسط لوله های مسی به یکدیگر متصل می گردند. یونیت داخلی بوسیله کانال های مخصوص، هوای سرد و گرم را به فضاهای مستقل انتقال می دهد. سیستم گرمایش در داکت اسپلیت ها می تواند از کویل آبگرم که توسط موتور خانه یا پکیج گرمایشی، آبگرم را دریافت میکند استفاده کند. از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت فضای کمتر اشغال شده بدلیل نصب در سقف می باشد.از فاکتورهای مهم در داکت اسپلیت ها میزان مصرف انرژی آنهاست که با استفاده از برچسب انرژی می توانید راندمان دستگاه را با توجه به انرژی مصرفی مشخص کنید. کمپرسور اینورتر و معمولی تاثیر مستقیم بر مصرف انرژی دستگاه دارد. همچنین برند های مختلف تکنولوژی های اختصاصی خود را در مدل های روز به بازار عرضه می کنند که مقایسه این ویژگی ها در انتخاب شما می تواند تاثیر گذار باشد.
داکت اسپلیت و کولرگازی کانالی اینورتر ال جی دارای کمپرسور با تکنولوژی دور متغیر DC Inverter می باشد که مصرف بسیار پایین برق و صرفه جویی در هزینه ها را موجب میشود. داکت اسپلیت های اینورتر ال جی با کنترل دیواری عرضه می شوند.
ویژگی ها :
کمپرسور اینورتر کم مصرف با گاز R410a سازگار با محیط زیست
تا 60 درصد صرفه جویی در مصرف برق
جریان راه اندازی پایین
سطح صدای پایین
قابلیت تامین هوای تازه و توزیع هوای مطلوب از طریق کانال
دارای فن سه سرعته
دو ترموستات کنترلی با قابلیت برنامه ریزی هفتگی
متراژ لوله کشی بالا بین یونیت های داخلی و خارجی (۳۰ متر در ارتفاع و در مجموع ۷۵ متر)
5 سال گارانتی کمپرسور و 2 سال گارانتی سایر قطعات
ساخت کره

کمپرسور و گاز مبرّد به کار رفته در داکت اسپلیت ال جی

شرکت ال جی در تولید داکت اسپلیت های خود از انواع کمپرسورهای روتاری، اسکرال و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می کند.
کمپرسور روتاری، رایج ترین نوع کمپرسور در داکت اسپلیت می باشد، همچنین کمپرسورهای اسکرال عمدتا در داکت اسپلیت هایی با ظرفیت بالا بیشتر از 36000 (BTU) استفاده می شود و نهایتا محصولاتی که کمپرسور آنها دارای کیت اینورتر می باشد مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به عنوان داکت اسپلیت های کم مصرف شناخته می شوند.
همچنین گاز مبرّد استفاده شده در کولرهای گازی ال جی معمولا از نوع R410 می باشد.
شما می توانید با مطالعه راهنمای انتخاب هریک از داکت اسپلیت های ال جی، از نوع کمپرسور و گاز مبرّد به کار رفته در این محصولات مطلع شوید.

گارانتی داکت اسپلیت های ال جی

•    داکت اسپلیت های ال جی از نظر نحوه قرارگیری در دو نوع سقفی و زمینی و از نظر میزان مصرف برق در دو نوع اینورتر (کم مصرف) و معمولی با 5 سال گارانتی کمپرسور و 2 سال گارانتی قطعات فنی شرکت گلدیران در کشور ارائه می شوند.
•    با توجه به سوالات مکرر سازندگان واحدهای مسکونی به اطلاع می رسانیم که بطور کلی هزینه اجرای کانال های توزیع و برگشت هوای داخل واحدها و لوله های مسی بین داکت داخلی و پنل بیرونی داکت اسپلیت ها حدود 20 % از قیمت اولیه داکت اسپلیت شما را تشکیل می دهد که البته این درصد تقریبی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی