تعمیر مشعل شوفاژ، رادیاتور، پکیج، اسپیلت، داکت اسپیلت، مینی چیلر،فن کوئل

نصب و سرویس موتورخانه، نصب و سرویس مشعل شوفاژ، نصب و سرویس رادیاتور شوفاژ، نصب و سرویس پکیج، نصب و سرویس اسپیلت یا کولر گازی، نصب و سرویس داکت اسپیلت، نصب و سرویس پمپ آب، نصب و سرویس فن کوئل و مینی چیلر

تعمیر مشعل شوفاژ، رادیاتور، پکیج، اسپیلت، داکت اسپیلت، مینی چیلر،فن کوئل

نصب و سرویس موتورخانه، نصب و سرویس مشعل شوفاژ، نصب و سرویس رادیاتور شوفاژ، نصب و سرویس پکیج، نصب و سرویس اسپیلت یا کولر گازی، نصب و سرویس داکت اسپیلت، نصب و سرویس پمپ آب، نصب و سرویس فن کوئل و مینی چیلر

مجموعه بیتا سرویس متشکل از افراد زبده با تجربه بسیار بالا از سال 1379 در زمینه نصب، تعمیر، سرویس و یا اصطلاحا عیب یابی سیستم های سرمایشی و گرمایشی از قبیل، موتورخانه، مشعل شوفاژ،رادیاتور، پکیج، اسپیلت، داکت اسپیلت، پمپ آب، مینی چیلر و فن کوئل در کرج و تهران فعالیت می کند. که در این راستا این افتخار نصیب ما شد که نمایندگی بیشتر شرکتهای بزرگ از جمله ایران رادیاتور با کد نمایندگی 9104011، ال جی ، شرکت زرین(هایسنس) با کد نمایندگی 1210160، شرکت مبنا( پکیج های حرارتی دیواری و زمینی) ناوین کره جنوبی، ولف آلمان با کد نمایندگی 003-21، شرکت اورینت تهویه( وستن ایر) را اخذ نماییم. به سبب همین اعتبار سعی خود را بر آن داشته تا با افزایش کیفیت خدمات خود مشتریان زیادی را جذب نموده و رضایت آن ها را کسب نماییم.

  • ۰
  • ۰

نمایندگی رسمی شرکت زرین، نمایندگی رسمی شرکت هایسنسبیتا سرویس در زمینه کارشناسی، تعیین ظرفیت، محاسبه(سرمایشی، گرمایشی)، کولرگازی(اسپیلت)، تهویه مطبوع به عنوان نمایندگی رسمی شرکت زرین(هایسنس) با کد نمایندگی 1210160 می باشد.

درباره هایسنس

نام تجاری هایسنس یکی از معتبرترین تولیدکنندگان لوازم خانگی چند ملیتی است که دفترمرکزی آن در شهر چینگدائو چین واقع شده است.
هایسنس 13 کارخانه جهانی در استان های چین و کشورهای مجارستان,آفریقای جنوبی,مصر,الجزایر,فرانسه ومکزیک دارد.
هایسنس به عنوان یک کارخانه ی OEM نیز شناخته شده است به این دلیل که هایسنس محصولاتش را تحت چندین نام تجاری به فروش میرساند.بنابراین هایسنس محصولاتی را که تولید میکند به سایر تولیدکنندگان عرضه میکند تا آن ها با نام تجاری خود محصول را به فروش برسانند.

خدمات پس از فروش هایسنس

1.هایسنس محصولات خود را در برابر تولید ناقص و یا مواد محصول که در کارکرد درست محصول اختلال ایجاد میکند تا 36 ماه از تاریخ خرید محصول گارانتی میکند.
3.شرایط  ضمانت برای کلر گازی هایسنس کاملا متفاوت است.لطفا برای اطلاع از شرایط با بیتاسرویس نمایندگی مجاز هایسنس تماس بگیرید.
نکته:فقط و فقط از نمایندگی رسمی هایسنس خدمات پس از فروش هایسنس را بخواهید.
 5.دستگاه هایی که متخصص اعزامی از نمایندگی هایسنس نتواند تعمیر کند با دارا بودن ضمانت نامه تعویض میگردد.

وظایف نمایندگی مجاز هایسنس

1.نمایندگی رسمی هایسنس در همه جای کشور و شهر شما دارای شعبه میباشد.
2.بعد از تماس شما با بیتاسرویس نمایندگی هایسنس، تکنسین متخصص در سریعترین زمان به محل شما اعزام خواهد شد.
نکته:لطفا قبل از رسیدن تکنسین اطراف دستگاه را به طور کامل خالی کنید.
3.همه ی نمایندگی های مجاز هایسنس موظف به استفاده از متخصص ترین تکنسین ها و قطعات اصل میباشند.
4.در صورت تعویض قطعه,آن قطعه برای شما گارانتی میشود.
5.پس از انجام عملیات تعمیر تکنسین موظف است از کارکرد درست دستگاه در حضور مشتری اطمینان حاصل کند.
6.نمایندگی هایسنس موظف به پشتیبانی و پاسخگویی در هر زمان چه قبل از خرید, چه بعد از خرید ,و چه بعد از اتمام زمان گارانتی میباشد.

بیتا سرویس نمایندگی مجاز هایسنس با کد نمایندگی 1210160

بیتا سرویس در زمینه کارشناسی، تعیین ظرفیت، محاسبه(سرمایشی، گرمایشی)، کولرگازی(اسپیلت)، تهویه مطبوع به عنوان نمایندگی رسمی شرکت زرین(هایسنس) با کد نمایندگی 1210160 می باشد.بیتا سرویس دارای دو شعبه هم در کرج و هم تهران می باشد.
بیتا سرویس این اطمینان را به شما می دهد که میتواند به عنوان نمایندگی قابل اعتماد، با قیمت های منصفانه با تجربه چندین ساله و کارشناسان زبده، ماهر و کارآزموده، عیب یابی محصولات شما را در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت انجام دهد.

نظرات (۱)

  • عباس احمدی
  • ینی واقعا گندشو در اوردین با این نصاب هاتون چ وضعشه آخه من حداقل ده روزه درخواست دادم برای نصب تلوزیون 49 هایسنس تو مشهد مثلا دوتام نمایندگی داره ولی حیف اون نمایندگی بگین برن کیک و ساندیس بفروشن یکیشون زنگ زده میگه من دیواری نصب نمیکنم یکی دیگه زنگ زده ساعت ده دو سه شبه قبل گفته فردا دیروز زنگ زدم گفته فردا ی آدم درست و درمون بزارید خواهشا ی هفتس جهیزیمو چیدم  توی خونه تلوزیون کنار خونه اگ عرضه ندارن یجا آدرس بدن فقط گارانتیشو مهر بزنن دوتا فیشو بچه هم بلده بزنه 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی